Purple flower

Bjuder nu på två bilder som jag har fotat, (fast det var ett tagsen) den andra bilden har jag lagt ut i bloggen en annan gång har jag för mig, men det skadar väl inte att lägga ut den en gång till.. eller? ;) men den första har jag inte lagt in i bloggen innan, så jag gör det nu istället. :)

H o p p a s   n i   g i l l a r   d e s s a   t v å   b i l d e r




Nu är det inte långt kvar till snapphanefejden asså! :D åh vad jag längtar, samtidigt som jag börjar känna pirret lite grann nu. ;)  Idag ska vi börja packa allt som vi ska ha med oss och imorgon bar det iväg till Hässleholm! :D

Jag vet inte om jag hinner uppdatera i bloggen så mycket idag, ska som sagt packa och sen har jag också fotbollsträning. Men jag får se, kanske att jag hinner blogga någon gång mer under dagen. Jag hoppas det :)

Ha en fortsatt bra dag.


Kommentarer
ullis

Superfina bilder precis som vanligt! :D



Åhhh jag är sååå nervös inför Snappis! :O Helt galet nervös är jag! S: haha, men det blir nog bra hoppas jag! :) Är man nervös under loppen blir det ju inget bra alls så jag försöker att inte vara nervös ;) Vi ses väl där? :D

2009-07-20 @ 13:35:51
URL: http://lagotto-romagnolo.se
HANNAH - cayennepeppar.se

Jättefina bilder! <3 Så fin färg blomman har också! <3 :) Åh, nu är det inte alls långt kvar till Snapphanefejden ne! <3 LYCKA TILL! :D Hur många tävlingar ska ni vara med i, eftersom det är flera dagar? :) Ha så skoj på fotbollsträningen också. ;P Hinner du uppdatera alls medans ni är borta eller ni kanske inte har någon data/internet då? Kommer sakna dina underbara inlägg isf! <3



Sv: Tack! <3 Skoj att du gillar bilden & de små förändringarna i bloggen! <3 Kul att du gillar nya copyskyddet med! :D



Haha, ja en liten talang måste hon allt ha, var det vanliga buskar från början? Själv skulle jag nog aldrig kunna fixa till en nalle så. ;) haha.



Puss, ha det bäst! älskar diiig <3

2009-07-20 @ 13:49:56
URL: http://www.Cayennepeppar.se
HANNAH - cayennepeppar.se

Sv: Åhh tack tack tack tack Sanna! :D :D :D <3 Gud vad glad jag blir att du gillade bilderna på flugan så mycket! Tack igen för de fiiina orden! <3 :D Hela flugans ögon är det bruna, mönstrerna är ögon, dom har ju miljontals (nästan iaf) ögon, så dom ser ju allt dubbelt. Därför är jag också förvånad att den satt kvar, för dom ser ju allt i så många dubletter så då blir allt "läskigare" kan jag gissa för dom. ;) Tack ännu en gång för den fina kommentaren, du är verkligen snällast & bästast! <3 Puss, älskar dig mest. <3

2009-07-20 @ 15:36:14
URL: http://www.Cayennepeppar.se
ullis

- Haha ja, samma här , när jag väl kör släpper all nervositet, då är det bara så kul ! :D Men det pirrar lite, fast nu är jag mest förväntansfull! :D Ska bli så kul! :)



Ja jag kommer väl gå runt o titta lite, så vi ses nog! :D Vad skojigt :)



Kram



2009-07-20 @ 15:58:26
URL: http://lagotto-romagnolo.se
Matilda, Bea och Alvin

sv: Jaa! det ska bil skit kul!<3 vi ska ju tävla mot varandra nu :P Lycka till<3 ses där<3

2009-07-20 @ 19:47:06
URL: http://lisamatildakarlsson.blogg.se/
Ebba

fina bilder och jättefin blogg!

söt liten hund också



Ebba

2009-07-23 @ 11:26:52
URL: http://metrobloggen.se/231


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0