Och med dessa bilder säger vi godnatt

 

 





Gó natt! ;)


Kommentarer
HANNAH - cayennepeppar.se

Haha, vilka söta bilder! :D Spicy ser riktigt trött ut på den andra bilden. ;) Så gullig alltså. <3 Hoppas ni sov/sover gott. :D Hihi.



Åh tack så mycket! Jag fotar alltid i M, sen bländartalet & slutartiden är olika beroende på ljus & så. Själv? Jag har börjat redigera mina bilder lite smått, brukar oftast förstärka färgerna pyttelite, i mättnad, då jag tycker om lite mer starka färger i bilderna. ;) Annars inget mera. <3 :) Aaaw, tack! <3 Haha, det är ju sant, att vi inte tränat något alls. Men kanske inte ska säga att Cayenne är dålig, för det är han inte. ;D hehe, utan det är jag som suger. :P Kan ju ingen handling alls, så det går inge vidare när jag kör en bana med avancerad handling. Aja, den kursen går jag snart om så. ;) Ja, den där tunneln verkar helt kanon. Får se om den finns kvar på Rusta. (Y) Puss, älskar dig. Du är Bäst ja! <3

2009-07-29 @ 08:05:26
URL: http://www.Cayennepeppar.se
Matilda, Bea och Alvin

så söt spicy är! <3



sv: Ja.. det är vell kungsbacka och så DM:et i halmstad (: <3 sj ?

2009-07-29 @ 09:18:14
URL: http://lisamatildakarlsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0