Nattbloggning

Ja, här sitter jag och har inte så mycket att göra.. hade tänkt att lägga mig nu snart men innan det så tänkte jag skriva lite kort om dagen :)

Det har ännu vart en riktigt varm dag vilket betyder att jag såklart har vart nere och badat ;) och kan ni gissa vad temperaturen låg på idag? ni kommer knappt tro det ;) men det visa sig vara 25 grader! termometern låg nog inte riktigt under vattnet när vi kolla men sen tog vi den under vattnet och kollade kanske en 30 minuter senare och den visade även då 25 grader! helt underbart alltså! igår var det ju 22 grader i vattnet men jag trodde knappast att det skulle bli varmare än så, men där hade jag ju fel :)

N å g o n  m e r  s o m  t a g i t  s i g  e t t  d o p p  i d a g ? :)

Tyvärr så har jag dåligt med nya bilder. Personligen tycker jag det är roligare med bild/bilder i bloggar. Men denna gång så får det bli ett inlägg med bara text.

Hoppas i har haft en riktigt bra dag i värmen! Kram kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0