Några bilder på Spicy

Var ute och tog några bilder på Spicy innan som jag hade tänkt att visa för er nu :)








Väldigt mörk bild, men på något sätt gillar jag den ändå :)



Har ni märkt en sak..?
Visst är copyrightskyddet mycket skarpare nu? :D innan har det inte vart alls lika bra som det är nu. Men äntligen fick jag till det ;) jag tror även att kvalitén på bilden är bättre, tänker mest på den första bilden då, jag tycker i alla fall det ser ut som det :) bilderna är dock lite mindre än vad dom brukar vara (förutom den fjärde bilden) tycker jag det ser ut som, men det får vara så nu, skulle kunna tänka mig att ha lite större men det är bra såhär också ;)

Hoppas ni gillar bilderna. Tyvärr inga bilder på Millie denna gång, men jag lovar att det kommer, Millie gillar nämligen inte alltid att vara med på bild ;) men som sagt, det kommer! :)

Ha en fortsatt bra kväll. Kram


Kommentarer
ullis

(Y)(Y)(Y)(Y)(Y) :D

Fem tummar upp ;) Suuperfina bilder! Gillar nog den mörka bilden mest, den blev speciell och väldigt väldigt fin! :D

Hur mår ni? Taggad inför snappis? (Snacka om att jag är! :D:D)



kram<33

2009-07-13 @ 20:57:56
URL: http://lagotto-romagnolo.se
HANNAH - cayennepeppar.se

Underbara bilder bästa bästis! :) Hihi, vilket busfrö hon är lilla Spicy! ;) <3 Den mörka bilden gillar jag också, jättefin! <3 Den passade att vara sådär mörk. <3 Vad bra att det löst sig med copyrightskyddet, att det blivit skarpare. Vad gjorde du för skillnad för att det skulle bli skarpare då, eftersom du försökte innan men det inte gick? :) Puss

2009-07-16 @ 21:51:32
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0