Mini Zlatan?





Kommentarer
HANNAH - cayennepeppar.se

Jajamensan, Spican är verkligen Mini Zlatan allt! ;) Kommer ihåg när jag var hemma hos dig & busade med fotbollen med henne, hon är ju jätteduktig, hon riktigt flyger efter bollen vilket man kan se på bilderna också. ;D <3 Härliga bilder också på fotbollsproffset. ;) haha. <3



Sv: Tack så mycket, kul att du gillade bilderna! :) Hihi, ja man kan nästan tro att det är en fluga först, då humlan är helt svart. ;) Ja, superbra att kameran kom idag (eller blir ju igår), tycker jag också! :D



Aaw, tackar! :D Hihi, ja bra att gräshoppan var stilla så jag kunde fota den. Jag fotar ju med vänt objektiv då jag inte har något macro, så då måste man gå riktigt nära vilket man inte alltid behöver med macro objektiv, men gräshoppan satt ändå kvar. Trodde den skulle hoppa iväg för fotade den länge i olika vinklar & allt. ;) Haha, nej jag är inte allergisk mot lite jag. :P Plus att jag har typ känslig hud så får typ utslag mot allt. Min känsliga hud gör också att man kan se "giftet" från myggan när det sprider sig i blodet. xD Det är ganska kul... ;D Eller ja, haha du fattar kanske. <3



Ha det bäst & sov gott. ;) <3 Puss, älskar diig mest! <3

2009-07-18 @ 00:25:36
URL: http://www.Cayennepeppar.se
HANNAH - cayennepeppar.se

Sv: Aaaw, tuusen tack! :D <3 Vad glá jag blir av dina fina ord om bilderna. <3 Vad roligt att du också gillar prästkragar, har varit en av mina favoritblommor ganska länge faktiskt. :D



Haha, Spicy är som Cinnamon, han blir också helt crazy när det gäller bollar, fast inte fotbollar då, dom är lite för stora. ;D Hopppas du får en fin lördag, ska du hitta på någonting skoj idag bästa bästis? (L) Puss, love you. Nu ska jag träna lite agility. ;p

2009-07-18 @ 12:49:57
URL: http://www.Cayennepeppar.se
HANNAH - cayennepeppar.se

Sv: Haha, ja dom är lika dom, Spicy & Cinnamon. Dom verkar vara lika lite i sättet också. ;) Det verkade iaf lite så när dom träffades också. ;D



Vad tråkigt att det regnat hos er, här är det blå himmel utan ett moln i sikte (bara sånadär genomskinliga moln, haha.. Vet inte vad man ska kalla dom, hoppas du förstår vad jag menar). :D Hoppas du kan fotografera nu iaf & att det slutat regna. (Y) Jo, agility är superskoj! :D Tränade lite förut & nyss, fast tränade bara med två hopphinder sen tränade jag att han skulle starta fortare, han tvekade nämligen lite grann innan han började springa, fast inte nu längre. ;) Tack för lycka till:et! <3



Tack! :) Spicy & Millie är också riktigt söta dom. <3 Aa, det var jättekallt i vattnet, fast kanske beror på att det var ganska tidigt vi åkte dit, 11. Inte så tidigt då men förra gången vi badade då det va varmt var på eftermiddagen/kvällen nämligen. ;) Jao, här är det fint väder (som jag även skrev ovanför). Gud vad tråkigt med regn, ursh. Hoppas ni får finare snart. <3



Puss&Kram. <3

2009-07-18 @ 16:24:25
URL: http://www.Cayennepeppar.se
ullis :)

Hej! <3



Åhh vad gullig Spicy! :] <3 Wilma älskar också fotbollar, man kan inte spela fotboll utan att hon kommer och snor den ;P Buswilma! ;)<3



ss&kram! :)

2009-07-18 @ 18:33:06
URL: http://lagotto-romagnolo.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0