Inte länge kvar nu!

Nej, nu är det verkligen inte länge kvar tills vi åker till Hässleholm :D vi åker imorgon och tävlingarna börjar alltså på Onsdag och håller på till Söndag! :) kommer bli så himla skoj!

Det kommer säkert vara jättemycket där vi kommer bo :) vi har hyrt en stuga och alldeles intill där så finns det en sjö. Det kommer bli jättebra där tror jag :) 

Jag har tyvärr ingen dator så jag kan skriva i bloggen medans jag är borta.. så det är ju lite synd. Men när jag kommer hem så är jag nästan helt säker på att ni kommer få mycket att läsa ;) om ni är väldigt nyfikna på resultaten så finns det ju föresten på deras hemsida, där det finns en resultatlista som kommer att uppdateras hela tiden :) 
Klicka här för att komma till resultatlistorna.

Ett litet kollage på mig och Spicy som jag gjorde nyss :)

Detta blir förmodligen det sista inlägget innan vi åker.
Men vi kommer hem på söndag och ifall jag hinner så skriver jag i bloggen då. Hej så länge!


Kommentarer
HANNAH - cayennepeppar.se

Nej, nu är det inte alls länge kvar nu! :D När åker ni imorgon? :) Tror också det kommer bli jättebra där ni kommer bo, låter ju helt underbart! :) Förstår att det kommer bli så skoj där, vill också dit! ;D Håller utkik efter erat resultat på sidan där också. ;)



Åh, gud så himla fina bilder på dig & Spicy! Ni är så otroligt söta tillsammans! ;) <3 Gillar dessa bilder mycket, så fina. <3 :) Sötnosarna. <3



Puss, kommer sakna dig massor. Stooort lycka till på tävlingarna där också, kommer gå kanon för er. Älskar dig. <3

2009-07-20 @ 22:55:10
URL: http://www.Cayennepeppar.se
Marie o Chila o co

Lycka till nu i veckan! Vi håller tummarna!

2009-07-21 @ 11:22:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0