Hemma från Hässleholm!

Hej på er! nu har vi kommit hem från Hässleholm. Eller vi kom hem för lite mer än 2 timmar sen. Har plockat in grejerna från bilen och fixat lite annat, och nu är jag väldigt trött så jag orkar nästan inte sitta här och blogga ;) men jag är ändå väldigt sugen på att skriva hur det gick för oss och lägga in filmerna på loppen vi kört :) mamma och min bror har filmat. Tror att dom filma alla lopp utom ett. Det loppet som inte blev filmat, det var ett lopp då vi kom felfritt in i mål, men mamma sa att det inte gick att filma, eller det gick ju men det var så himla mycket folk runt om banan och det var liksom alltid något i vägen, så det var inte så lätt att få med hela loppet på film. Första dagen fick vi filma med kompaktkameran, för jag hade inte hunnit att ladda videokameran. Så första dagen fick vi alltså filma med kompaktkameran, men bättre det än att inte filma alls ;)

Varje dag som vi tävlat har jag skrivit ner loppen på papper, så jag har det klart så jag kan skriva in det i bloggen direkt. :) Ifall jag inte skulle skrivit ner det så skulle jag nog inte komma ihåg alla loppen. ;)
Jag skriver mer i bloggen sen om resultaten o så (nu vet ni ju föresten lite redan nu) eller jag tror att det blir sen, om inte så blir det imorgon. Hoppas hoppas att lägga in filmerna på datorn! :)

Jag har massor med fler bilder att lägga in i bloggen, så det kommer nog bli att jag lägger in lite då och då. :)


Tack för alla fina kommentarer jag fått medans vi har varit borta. Jag ska svara på dom så fort som möjligt! :D
Kram kram


Kommentarer
Emelie

Grattis till alla framgångar! :D

Olyckligtvis hann jag inte se era lopp, var så upptaget med "mitt". Är lite "off" då jag är på tävling. så jag hoppas kunna få se dem snart här i bloggen ;)

Kram

2009-07-27 @ 09:30:10
URL: http://www.hundliv.webb.se
HANNAH - cayennepeppar.se

Jaaa! :D Du är hemma nu! :) :) <3 Har saknat dig massor. <3 Hoppas ni hade jättekul på alla tävlingar! :P Ska bli jättekul att se videoklipp & läsa om hur det gick på tävlingarna, har ju kikat in på den där sidan där man kunde se resultaten (grattis till de fina placeringarna & allt) men ska bli skoj & läsa vad du skriver om loppen & så. <3 Och ska bli jättekul & se alla bilder. Jättefin bild i denna blogg. :)



& tack för kommentarerna. Skoj att du gillade bilderna. <3 Haha, ja Sony är också bra. ;) De skulle egentligen köpt den du har, men den var slut, så det blev 350. ;D <3



Puss, älskar dig.

2009-07-27 @ 12:33:17
URL: http://www.Cayennepeppar.se
Anonym

Åh gud, tack för alla kommentarer du skickat till alla mina bloggar jag gjorde medans du var borta! :O Shit vad många kommentarer du skickade, det hade du inte behövt. <3 Du är bäst & snällast du. <3



Japp, 350;n är nästan exakt samma, tror bara att megapixlarna skilde, att 350n hade mera. ;) hihi. <3 Ha det bäst. Pusss

2009-07-27 @ 13:34:50
URL: http://www.Cayennepeppar.se
HANNAH - cayennepeppar.se

Sv: Jaa, visst var den söööt! Dör.. Gud vad jag är valpsjuk nu, som du kanske märker. Haha!

Jopp, tog en liten paus då när jag missade några av dina bloggar, men sååå många kommentarer som du skickade, skickade inte jag. ;) 18 stycken kommenterade du. :O Tack igen. <3 ;) Puss, love you to!



Förresten, msn?

2009-07-27 @ 15:21:25
URL: http://www.Cayennepeppar.se
Matilda, Bea och Alvin

ni är hur dutkiga som helst sanna :) nu får jag och dickan akta oss ;) kraaam

2009-07-28 @ 20:44:59
URL: http://lisamatildakarlsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0