En mysig dag på öarna

Varför jag inte bloggat tidigare idag är för att jag vart med ett par kompisar (och deras föräldrar) ute på öarna :) som vanligt riktigt mysigt (y) och det var väldigt skönt i vattnet idag också :)

Så jag kom hem för en stund sen, har hunnit duschat och sen suttit här lite vid datorn. Tänkte gå ut lite för att ta kort hade jag tänkt :) har dåligt med nya bilder att lägga in i bloggen just nu. Så kanske att jag lägger in några bilder i bloggen senare :)


Eftersom jag inte har någon annan bättre bild så lägger jag in denna humle bilden. Tycker alltid det är lite extra roligt med bilder i bloggar ;)

Hej så länge!


Kommentarer
HANNAH - cayennepeppar.se

Åh vad mysigt det låter att vara ute på öarna! :D Vad är det för öar? ;D Skönt att det var riktigt skönt i vattnet också! :) Finfin bild också! :D <3 Förresten, kom gärna in på msn när du ser detta. ;) <3 Pöss på dig. <3

2009-07-18 @ 16:26:49
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0