Bilderblogg - Millie & Spicy :)

Vädret har vart jätteskönt idag, det var till och med så bra så jag och mamma gick ner till stranden. Ett snabbt dopp blev det (kunde nästan inte gå i vattnet, det var en hel del brännmaneter, tyvärr..) annars låg vi bara och solade :) 

Annars har det faktiskt inte hänt så mycket, var ute på en härlig långpromenad jag, mamma och hundarna nu ikväll :) tränade sen lite agility med Spicy, vilket gick väldigt bra :) som jag skrev i ett tidigare inlägg här på bloggen så skulle vi träna mer på slalomingången. När hon ska runda pinnen, då är det inga problem utan det är när hon inte behöver runda pinnen då händer det ibland att hon tar andra porten.. så det har vi alltså övat lite mer på idag och jag märker att det går bättre och bättre, så det känns skönt :) men det är inte så att jag skulle våga springa ifrån henne allt för långt för då händer det nog att hon kan ta fel ingång, men det går som sagt bättre :)

Efter att jag tränat lite med Spicy så tog jag fram kameran och fotograferade vovvsingarna :) 
och jag måste säga att jag blev väldigt nöjd med resultatet :D så som vanligt så hade jag tänkt att visa bilderna.

Vi börjar med bilderna på Millie:












dräggel, dräggel ;) (så blir det när man håller en frolic mitt framför Millie ;) <3



Och nu Spicy:








Synd att jag inte fick med hela Spicy.. då hade bilden säkert blivit ännu lite finare :)


Haha, vilken min ;D





Och slutligen, en bild på Älsklingarna tillsammans <3



Det var dessa bilder jag hade att visa denna gången. Hoppas att ni gillar dom :)

Nu måste jag gå. Ha det bra, Hej!



Kommentarer
Matilda, Bea och Alvin

Jätte fina bilder! Ska du till engelska parken idag ? <3

2009-07-16 @ 13:21:03
URL: http://lisamatildakarlsson.blogg.se/
Matilda, Bea och Alvin

Va kul för vi ska också dit! då ses vi där <33

2009-07-16 @ 13:44:02
URL: http://lisamatildakarlsson.blogg.se/
HANNAH - cayennepeppar.se

Vad skönt att ta ett dopp i det fina vädret! :) Oj, vad läskigt med brännmaneter, såg en brännmanet när jag var i Danmark för nått år sedan, den var ca 1 meter, fast död - den blev 'strandad' när det blev ebb där, haha rätt åt den. ;O Dom är läskiga. x) Hoppas dom försvinner så ni kan bada sen. <3



Vad roligt att du har fotograferat hundarna, förstår att du är nöjd med resultatet! :D Otroligt fina bilder hörru, mästerfotografen! <3 Så fina, verkligen! <3 Spicy & Millie är riktiga fotomodeller också! Puss

2009-07-16 @ 21:41:07
URL: http://www.Cayennepeppar.se
Frida Jingblad

Jag vet inte riktigt hur jag hamnade här, men sjukt fina bilder på otroligt söta hundar! :)

Själv är jag nybliven "Aussiemamma" och tänker köra lite agility med den lilla när han blir större, så jag har väl kikat runt bland bloggar och hemsidor och fått syn på dina sötnosar någonstans!

Lycka till framöver!

2009-07-17 @ 13:53:43
URL: http://addox.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0