Bellis

 



Jag visste först inte vad denna blomma hette. Men det är en Bellis eller? ;)


Kommentarer
HANNAH - cayennepeppar.se

Hihi, vilken söt blomma. :) Vet faktiskt inte alls om den heter Bellis. ;D Haha, men söt var den. ;) Fina bilder också, som alltid. <3



Sv: Tack!! <3 Okej, fotar du i auto? Man lär sig så småning om, jag har aldrig fotat med auto med min faktiskt, utan började direkt med Manuell så på så sätt har jag lärt mig. <3 Hihi, aaw tack! <3 Vet inte riktigt när kursen börjar, & har inte heller bestämt ännu vilken hund jag vill/ska gå med. Vill gå med Cayenne för det gör ju inte något om han går dubbla kurser då han älskar det. Men Cinnamon gillar ju också agility men han är tränad på ett annat sätt än Cayenne & då jag inte tränat honom så mycket utan mamma tycker jag han är svår. x) Om du förstår hur jag menar? Det lät konstigt men du kanske fattar.



Förresten, fick du mitt sms? <3 Du är bästast. Pöss. <333

2009-07-29 @ 12:53:50
URL: http://www.Cayennepeppar.se
Matilda, Bea och Alvin

Jätte fin bild!



sv: Då ses vi på lördag om inte imon på uppvingingen! Puss <3

2009-07-29 @ 16:13:24
URL: http://lisamatildakarlsson.blogg.se/
ullis

jag såg dig p snapphane :D:D När du & Spicy värme upp, på torsdagen. Tänkte precis gå frm & säga he men då så skulle ni precis in i startfållan :(



kram

2009-07-29 @ 18:08:36
URL: http://lagotto-romagnolo.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0