Agility på klubben

Idag var vi på klubben och träna, inte bara jag och Spicy denna gången utan Chila, Spicys mamma fick också följa med för att träna lite. Roligt att träna med två hundar tycker jag :) 

Jag har inte tränat något med Chila innan, detta var alltså första gången och jag tycker att det gick riktigt bra! tycker att hon hade bra kontakt med mig redan från början. :) Slalomen tog hon också jättefint flera gånger.
Spicy var också jätteduktig på träningen idag. Körde mest kontaktfält med henne och hon tar dom riktigt fint nu! sen vet jag inte hur det kommer gå på tävlingarna men nu när vi har tränat så går det jättebra :)

Både Spicy och Chila verkade tycka att balansbommen var extra rolig idag. Båda två gick på balansen samtidigt, när jag sa till Chila att hon skulle upp på den kom Spicy efter och när jag sa att Spicy skulle upp så kom Chila efter och så gjorde dom några gånger. En gång gick till och med Chila in i Spicy när Spicy stannade på kontaktfältet, haha! sötnosarna :) <3

En lyckad dag på klubben, med andra ord! :)



Kommentarer
Hannah & fjärilshundarna

Ni verkar ju haft en riktigt rolig dag på hundklubben idag! :D Vad roligt att Chila också följde med så du kunde träna henne! :D Haha, vad gulligt att båda gick upp på kontaktfälten, så brukar Cayenne & Cinnamon också göra ibland om båda är lösa när vi är där. ;)



Sv: Tackar! <3 Hihi! ;P Ha det bäst. <3 Pöss

2009-07-31 @ 20:30:00
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0