Två favoriter

Gillar dessa två bilder på Morris, måste nog säga att det är två favoriter :)


Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W

Innan jag går måste jag bara säga att jag blev lite förvånad över min statistik här på bloggen igår, eftersom min uppdatering inte vart någon vidare bra nu det senaste (pga mycket skolarbete) så har jag heller inte haft så många besökare men igår ökade faktiskt statistiken en aning och igår uppdaterade jag ju faktiskt ingenting, hehe ja blev bara lite förvånad men visst, alltid roligt med besökare så det gör inget för mig! fortsätt så bara ;)


Och föresten, svarar på era fina kommentarer så fort som möjligt, just nu hinner jag tyvärr inte för måste sätta mig med läxa, men så fort jag har mer tid över så svarar jag på dom :) Men nu måste jag kila. Ha en fortsatt bra dag & skriv gärna vad ni tycker om bilderna på Morris :) hej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0