Två bilder till på solnedgången

Bjuder här på två bilder till som jag tog på solnedgången i Tisdags, alltså den 1a december :)

Hoppas ni gillar bilderna :)

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W

Föresten, hur är vädret hos er nu? det verkar som att det tråkiga och regna vädret har kommit tillbaka just nu, i alla fall här hos oss. För bara några dagar sen så var det ju som riktiga vinterdagar, det var helt vitt ute av all frost och solen var framme, det är riktigt härligt på vintern. Vill verkligen inte att det ska vara så tråkigt väder som det är just nu.. en snö utan jul känns ju faktiskt inte som en riktig jul, för visst är det så? håller verkligen tummarna på att det blir snö på jul! :)

 

Hoppas i alla fall att ni har bättre väder än oss ;)
Nu börjar snart Robinson, vilket jag inte vill missa. Men nu tänkte jag kika runt på lite andra bloggar innan jag sätter mig framför tvn och kollar på Robinson. Ha en fortsatt fin kväll allihopa! :)



Kommentarer
Hannah & fjärilshundarna

Så vackra!!! Precis som de andra! :) Älskar himlen på dessa bilder, med underbara färger & helt brusfria (som hela bilderna också är då)! (Y) (Y) <3



Här är det likadant väder som hos er, det regnar & gjorde det igår med.. Vill ha frosten tillbaka, eller helt snö då! :( För nu har jag en varm vinterjacka så nu får det bli kallt, var fruktansvärt kallt med bara skinnjacka innan & då ville jag helst ha värme för det var såå kallt, men nu får som sagt kylan komma. :) Jag håller också tummarna på en vit jul, stenhårt. ;)



Sv: Tack för alla kommentarer bästaste du! Vad roligt att du gillar dem, snällis! (L)

Ja, tiden går otroligt fort! ;O tänk att det redan är jul snart!



Haha, ja borde sett knasigt ut att springa runt & jaga sin hund på grannens tomt. Speciellt om man inte såg när han rymde dit för staketet är jättelågt så då kan man ju kanske tro att vi bara sprang runt där, HAHA! xD Tänk om man gjorde så!



Ja, det är så härligt att se sin hund så lycklig. :) Man fylls verkligen av glädje. :')

Tack för de fina orden om layouten, du är för snäll! :D Glad jag blir!



Ja, visst är frost så fint? Saknar den, tycker den eller altenativt snön får komma snart! Inte denna regniga december. :/

Jaa, känns jätteskönt att vi hittade kvittot, för 1300kr är ändå en del pengar att lägga 'bara' för att det gick sönder, om du förstår hur jag menar. ;) Men får hoppas jag kan köpa de där 70-200 f2.8 snart! :D Vill verkligen det, undra bara hur jag ska få ihop 20 000? Något förslag? (A)



Såklart att jag gillar dina bilder, för de är verkligen helt fantastiskt fina! Du är en mästerfotograf i högsta grad! (Y) <3



Ha en underbar andra advent! :D

Pussss <3 ily too

2009-12-06 @ 00:19:12
URL: http://www.Cayennepeppar.se
Hannah

Glömde att svara på en kommentar så gör det nu. :)



Tack så jättemycket för grattiset i förskott. :D Grattis till dig också i förskott, -hihi fast det är några månader kvar. ;D <3



Ja, det ska vara MYCKET snö, annars är det ingen riktig jul, så de så! <3



Roligt att du gillar bilden också. :) Hihi, jag tycker också det är sött när alla Cayennes tassar är svarta, nästan som han har skor på sig. ;P <3



Ha de bäst! PUSS!

2009-12-06 @ 00:24:51
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0