Bio snart :)

Hej på er!
Tänkte bara uppdatera lite snabbt och säga att vi, dvs jag mamma och pappa, ska kolla på bio lite senare :) Vi ska kolla på "Luftslottet som sprängdes". Vi har ju kollar på de andra två filmerna och ska alltså idag kolla på den tredje och sista. Mina två bröder har redan sett filmen och de säger att den är riktigt bra. Ser verkligen fram emot filmen, ska bli jättekul och jag tror den kommer vara väldigt bra & spännande :)


 


Filmen börjar klockan 20:45 så kommer väl hem rätt så sent så det blir antagligen ingen uppdatering då. Bara så ni vet. Men annars hörs vi ju imorgon :) Ha en fortsatt bra kväll allihopa!

Förresten, har ni sett filmerna? :)



Kommentarer
Anna

Kul att gå på bio, känner att jag gör de allt för sellan. Hoppas att du har haft en rolig jul med allt som hör till :D

kram

2009-12-26 @ 20:16:36
URL: http://letfors.webb.se
Alice

Åh, va roligt! Berätta om den är bra sen . :)

2009-12-26 @ 23:07:03
URL: http://styleofalice.blogg.se/
Hannah

Vad roligt att du har sett den nu! :D Hoppas den var bra! :) Jag ska se den också, har sett de första två filmerna men inte den nya då eftersom det är 15 årsgräns & de har stängt biografen i Södertälje nu där man kan komma in om man är under 15 (haha, måste vara Guds vilja att jag inte ska slösa bort mina pengar, annars hade de garanterat varit slut för jag hade sett New moon så många gånger... XD) & eftersom man måste visa legg på Heron så har jag inte kunnat se den ännu. Men ska se den så fort det går, den verkar jättebra! :) Var den de? <3

2009-12-27 @ 15:42:36
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0