Hemma igen

Hej igen, nu var jag hemma igen. Eller jag har vart hemma ett tag nu, har ätit och typ suttit o slappat, blev riktigt trött innan efter matchen men nu är jag lite piggare ;) ja, ni kanske vill veta resultatet i matchen, 4-3 till oss blev det, härligt! nu vet vi att vi som sämst kan komma 2:a i serien, det är bra men att vinna serien är ju ännu bättre, så varför inte satsa på det? ;D


Snart blir det nog fotboll igen, fast nu ska jag kolla på en match. Så jag måste avsluta bloggen nu snart. Tyvärr får det bli ännu ett bildlöst inlägg *sorry* igår var det bättre med uppdateringen, mer text och fler bilder, så blir det nog tyvärr inte idag.. men jag ska se om det finns någon bild som jag kan lägga in sen. Men nu måste jag kila!

Ciao!



Kommentarer
Hannah & fjärilshundarna

Grattis till 4-3 & att ni är 2a i serien nu, hoppas ni kommer 1a, det gör ni säkert!! :D :D <3 Precis som du säger - härligt! :) Vad kul att det är fotboll snart igen. :D

Det gör ingenting att det blir bildlösa inlägg, det är ju skoj det med. <3 Hoppas du får en riktigt skojig dag! Saknar dig.



PUSS! <3

2009-08-29 @ 17:32:17
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0