En liten fluga

Foto: Sanna W

Bjuder på ett par bilder på en liten fluga :)
Bilderna är kanske en aning mörka och de två första bilderna tycker jag ser lite suddigare ut än vad dom egentligen är, kan det vara för att jag har förminskat dom? fast så brukar det ju inte bli..
aja, jag gillar dom ändå, hoppas ni också gör det ;)

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W

Foto: Sanna W 

Jag har massor med bilder att visa från när jag var med Hannah :) ♥
Så jag lägger helt enkelt upp bilder lite då & då från det.

Nä, nu måste jag göra i ordning mig, sitter fortfarande här i pyjamas.. haha ;)

Ha en fortsatt bra dag!


Kommentarer
Hannah & fjärilshundarna

Åh, älskar dom där bilderna! :D <3 Så fina. Hihi, den näst sista var ju den som jag tyckte såg ut som ett hjärta, jättehäftig ju! <3 Hihi, har också jättemånga bilder från när vi sågs. :D Haha, speciellt från ön, där fotade vi ju mest (sååå roligt var det!!!). <3



Ser fram emot att se alla dina fiiina bilder. <3 Ha det bäst, love you!

2009-08-14 @ 15:48:02
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0