3 bilder till på Spicy

Här har ni ännu några bilder som jag tog på Spicy i förrgår

.. och som vanligt så hoppas jag att ni gillar bilderna ;)

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W

Nu önskar vi er en riktigt trevlig helg och ett underbart höstlov till er som har det :) Så härligt med lov alltså! 
Känner på mig att det kommer bli ett roligt litet lov detta, imorgon t.ex då jag, Kristin, Alice & Amanda ska sova över, äta gott och bara ha så kul :D Vi gjorde nämligen det förra året också och det blev verkligen en lyckat dag det, så längtar riktigt mycket tills imorgon! :)



Kommentarer
Karolina

Jätte fina bilder i detta inlägg & i inlägget nedan :) Ja visst är det skönt med höstlov !:) Jag har också det :) Du får också ha ett riktigt bra höstlov. :)



// Karolina

2009-10-23 @ 19:55:57
URL: http://karrowhh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0