One week left

Måste bara uppdatera en snabbis nu innan jag hade tänkt att sova, berätta att jag fortfarande lever liksom, det var ju trots allt några dagar sen nu.. ni får ursäkta min kassa uppdatering alltså, inte ens något inlägg nu i helgen. Har haft annat kul för mig förstår ni :) Fotbollsträning, varit med Kristin & sovit över hos henne, sen vart med Alice idag, å lite sånt skoj, ja & sen vovvarna såklart, härlig helg med andra ord :) ♥

Hoppas även ni hade det. Ny vecka närmar sig, endast en vecka kvar sen är det dags för lov, låter inte helt fel det va? ;) Men nu måste jag kila.. ska ta & svara på era kommentarer så fort som möjligt också, när jag inte har fullt upp vill säga.. ha det så bra, godnatt! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0