Bloggtorka..?

Hallå där! var ett tag sen nu alltså.. kom nyss in från en promenad med vovvarna och tänkte att jag måste ju bara uppdatera något när jag kommer hem & visa att jag fortfarande lever! ;). Visst, har rätt fullt upp med träning, plugg, hundarna & sen vill jag ju hinna med o vara något med kompisar också. Är upptagen med träning på måndag, tisdag, onsdag & torsdag och sen även på helgerna då vi har några inomhusträningar kvar i fotbollen. På tal om träning så känner jag mig lite extra duktig idag när jag simmat 1000 meter när vi var i simhallen med skolan, haft handbollträning och sen fys, såå gött! :D Men ska inte bara skylla på de nu utan känner att jag har en väldig bloggtorka vilket ni säkert märk nu ett tag.. men ist för att lägga upp en massa tråkiga inlägg så är det väl bättre att bara låta bli antar jag ;p får se till att uppdatera lite med några nya bilder snart, något roligare kanske.

Hoppas ni får en riktigt bra vecka, vi hörs! :)



Kommentarer
Jonna & Svante

Jag förstår att du inte riktigt har tid att uppdatera bloggen med tanke på hur mycket du har att göra! :D

2011-03-02 @ 06:06:32
URL: http://www.jonna.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0