Tar en paus..

Har suttit och rensat lite bland bilderna i arkivet och håller på att lägga in dom på hårddisken. Lägger alla bilder på Spicy i en mapp, alla bilder på millie i en osv.. (och sen är det ju flera olika datum också så det blir en hel del mappar) det tar sin lilla tid men det börjar bli ordning nu iaf (igen) värs vart det ju ändå förra gången då jag skulle rensa och fixa iorning bland flera tusen bilder och det fanns hur många mappar som helst med flera bilder i. Det blir ju lätt att man bara lägger över bilderna på datorn och sen blir det bara mer och mer.. 

.. men men, inte så intressant kanske ;) Nu tar jag en liten paus från bilderna och hade tänkt gå ut och träna lite agility med Spicy, blött väder ute, men bra att träna i sånt väder också. Har blivit lite dålig uppdatering om just agilityträningarna, men det betyder absolut inte att vi inte tränat, försöker träna varje dag (men det är ju inte alltid jag hinner de..) tränade igår och jag säger bara: hoppas att svängarna funkar lika bra på tävling som på träning! :D kan verkligen vinna tid på det.

Foto: Kristin P
har inte visat dessa bilder innan, det var ett tag sen dom togs, Kristin tog dom när vi tränade en gång :)



Kommentarer
Maja o Zoro

vilka fina bilder :)



va kul att det gick så bra på agility träningen (ett inlägg över)



kram

2010-09-21 @ 15:49:53
URL: http://majazoro.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0