Busy..?

Hejhej! det var ett tag sen nu, inte sant? har verkligen haft fullt upp denna veckan alltså! skönt att det är fredag imorgon och man gjort färdigt allt för denna veckan. Har inte hunnit träna så mycket med Spicy men ska se till och göra det snart hade jag tänkt. Det mesta utav tiden har gått åt till läxor. I tisdags hann jag inte ens med fotbollsträningen, men hann i alla fall med handbollsträningen igår (ja, handbollen har börjat nu igen - dock väldigt dålig träningstid.. 21:00 - 22:30, kunde vi inte fått en något bättre tid ;) dom har startat ett damlag nu igen, så då blir det två lag, ett yngre också som vi (alice också) kommer vara med i, känns som det kommer bli fullt upp.. ;)) Men nog om det. Som ni förstår har jag haft fullt upp med alla läxor, har knappt hunnit sitta något vid datorn och inte hunnit kolla in era bloggar heller tyvärr. Men får göra det när jag har mer tid över, har fotbollsträning och en halvtimme så hinner inte sitta här så länge till.

Igår hade vi förresten skolfoto, fick bli ett spex/skojfoto också, riktigt kul! :D
känns lite konstigt att det var sista skolfotot med klassen också..

Men nu måste jag kila! ha det bra ♥



Kommentarer
R O R A . S E

Hej! Jag har tänkt lägga upp fler hundbloggar bland mina länkar på min blogg. Har du lust att göra ett länkbyte? :)

2010-09-17 @ 22:58:55
URL: http://rora.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0