Härlig dag (y)

Kom nyss hem, från en inte helt vanlig skoldag. Var en sån här "Djurens dag" i skolan då man fick ta med sig djur, hade med mig Spicy och hon skötte sig väldigt bra ("lite" galen bara då hon såg fotbollar, men annars kanon!) alltid bra träning att ha med henne så bland folk och flera olika hundar och djur. Kom ihåg att det var "djurens dag" en annan gång i skolan fast när jag var mycket mindre (då hade jag inte Spicy) då var Millie med och eftersom jag var så liten också skulle en förälder också vara med ;) 

Skulle egentligen slutat 13:40 idag men fick sluta tidigare (vi som hade djur med oss) så ungefär redan vid 12:30 gick vi hemåt igen :) om det hade vart helt vanligt skoldag hade vi slutat 14:30 så 12:30 var ju inte så illa ;)

Foto: Sanna W
bild på sötnosen från i måndags :)

Senare idag - kl 18:30 - ska vi, dvs jag, Spicy & mamma till Jenny Damm på agilityträning, ska bli väldigt kul! kan vi säkert få bra tips på hur vi kan få till ännu bättre svängar :)

Men nu ska jag ut i det fina vädret, underbart! ♥



Kommentarer
Hannah

Vad roligt med Djurens dag! :D Kul med träningen också! :) <3

2010-09-01 @ 16:49:17
URL: http://hlphotography.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0