En glá Spicy ♥

Foto: Sanna W

Ni får ursäkta min lite sega uppdatering. Har haft annat kul för mig idag nämligen, åkte med Kristin in till stan efter skolan :) Sen även tränat lite agility med Spicy, vi jobbar på med svängarna & det funkar brabra ;) har även börjat träna lite med lock nu igen (började igår) fast hon ska dutta på locket med nosen (innan - för ett bra tag sen nu - så lärde jag henne att hon ska trampa på locket med tassarna, det lärde hon sig väldigt fort. Funkar bra med att hon ska dutta med nosen på locket också, sen när hon är säkrare på det kommer jag lägga den nedanför kontaktfältet, hoppas på att få säkrare kontaktfält)

Annars har det inte hänt så mycket just ikväll faktiskt, mest kollat lite på tv och har liksom inte haft ork för att uppdatera något. Men slänger in en bild på Spicy här ovan iaf ♥
Ska bli riktigt skönt med helg nu, är verkligen trött.. så ska alldeles strax komma i säng. Trevlig helg på er! :)


Kommentarer
Hannah

Tack! Riktigt söt bild. :)

2010-09-04 @ 13:55:30
URL: http://hlphotography.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0