Agilityträning - videoklipp

Helluu alla glada! ;) Var ute och tränade agility med Spicy tidigare idag och tänkte att jag kunde filma så även ni kunde få se lite utav träningen. Det ju ett tag sen jag filmade, så hoppas ni tycker det är kul. Fick ta och filma med kompaktkameran (därav den dåliga kvalitén) så jag kunde lägga ihop flera videoklipp i movie maker och göra det till ett, om ni förstår hur jag menar.

Jaa, så ta en titt på videoklippet vettja, för där ser ni det mesta utav dagens träning :)



Nöjd med träningen idag. Svängar & kontaktfält är det som vi tränar oftast, eller det som jag försöker att upprepar varje träning för att verkligen få det att sitta. Nu har det blivit lite dåligt med träningen på några dagar och man har haft annat för sig men det får vi ta tag i! :) För att vinna lite extra tid på tävling kan jag säkert få henne att vara lite snabbare på kontaktfältshindrena, så hon liksom inte saktar ner för mycket innan kontaktfältet. Sen är det ju även svängarna då som vi kan vinna tid på, tyckte det gick bra med dom idag (kanon när hon liksom svänger i luften) sen vill man ju självklart att det ska sitta på tävling också, bara till att träna & träna :)

Ha en fortsatt bra kväll & lov för er som har det nu, precis som jag ;) :)



Kommentarer
Emelie

Såg jättejättefint ut! Älskar hennes slalom! :)

Blir nästa tävling på MyDog för er..?

Kram

2010-11-06 @ 01:28:04
URL: http://www.hundliv.webb.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0