Cute, huh? :)

Ska alldeles stax iväg på utvecklingssamtal, eller om ca 35 minuter så det är en liten stund kvar.
Innan det tänkte jag i alla fall ta och bjuda på ett litet kollage på Millie (och Spicy kom ju även med lite där ;)) ett rätt så gulligt kollage, inte sant? ;) har faktiskt visat det på bloggen en annan gång men det var ett tag sen nu så jag bjuder på det igen :)



Tyvärr så funkar det fortfarande inte att ladda upp några bilder på photobucket, men eftersom jag redan hade laddat upp detta kollaget tidigare så funkade det att lägga in det här, så det går ju i alla fall att lägga in någon bild liksom men bara att det inte blir några nya bilder som jag lägger upp då. Men jag antar att ni tycker det är bättre än bildlösa inlägg? :)

Nu måste jag plugga lite no (prov imorgon). Hinner nog inte uppdatera något mer ikväll tyvärr. Sen när jag kommer hem igen ska jag ut med hundarna en sväng och sen måste jag fortsätta plugga. Men vi hörs väl imorgon, ha det bra :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0