Sötnos ♥

Har fotograferat en massa nu ikväll, en bild har ni här nedan på sötnosen Spicy :)
kommer säkert lägga in fler bilder här i bloggen ikväll :)

Foto: Sanna W

Annars har det inte hänt sådär jättemycket idag, har bara vart hemma hela dagen med hundarna :) var tänkt att jag skulle träffa Kristin, men det kanske blir imorgon istället, om vi kanske hinner träffas något innan min träning, annars kanske jag kommer träffa Alice, får se hur det blir imorgon :) Nu ska jag i alla fall fortsätta kolla på bilderna jag tagit ikväll o se vilka jag ska lägga ut här på bloggen, eller så kanske jag sätter mig och kollar lite på vm innan de ;) hej så länge! :)



Kommentarer
Hannah

Så söt bild på finaste Spice! <3



Tack söt! :D <3

puuusss

2010-07-08 @ 00:18:58
URL: http://hlphotography.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0