Gónatt gott folk!

har suttit och kollat och fixat med lite bilder och gud va klockan går alltså! ska ju upp rätt så tidigt så det är nog bra om jag kommer i säng snart.. ;P har i alla fall kollat igenom bilder från idag så har några bilder att visa för er imorgon (eller ja, idag blir det ju), tur att Kristin var med på agilityn idag, hon tog massa bilder med min kamera :D(y) så de flesta bilderna som jag lägger ut kanske Kristin har tagit, det märker ni ju eftersom jag självklart säger om det är Kristin som tagit bilden/bilderna, dessa bilder nedan tog Kristin i alla fall :)

gillar den bilden till höger, tycker det ser så himla sött ut när Spicy liksom lutar huvudet på min axel :)♥

Foto: Kristin P


Glöm inte kika på inlägget under! där ni kan se hur det gick på agilitytävlingen :D



Kommentarer
Hannah

Så söta bilder på sötnosarna! :) <333

2010-07-02 @ 13:53:52
URL: http://hlphotography.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0