Paus..?

Hm.. jag funderar på om jag kanske skulle ta en liten paus med bloggandet nu, har så mycket i skolan denna veckan och måste fokusera helt på det. Imorgon har jag prov i No:n, på onsdag har jag prov i tyskan, ett muntligt.. och på fredag har jag matte prov så jag kommer inte ha tid att sitta vid datorn o blogga. Så just därför tänkte jag ta en liten paus nu, om det blir tid över så slänger jag säkert in ett litet inlägg skulle jag tro :) Men just denna veckan är det så mycket i skolan så jag hinner liksom inte med bloggen, ja ni förstår säkert?


Nästa vecka är det ju lov, vilket ska bli så himla härligt! :) måste i och för sig plugga då också.. eftersom jag har prov i bilden veckan efter lovet. Men självklart tänker jag ta det lugnt på lovet också ;)


Men nu måste jag stänga av datorn och sätta mig med No:n.. vi får se när nästa uppdatering blir, men vi hörs i alla fall då. Hej så länge!



Kommentarer
I S A B E L L A

SVAR: Hihi ja! :) Hon har vart med i några videoinlägg från i somras också, men nu är hon tillbaka haha!



Vad härligt! Min helg var också bra=).

2009-10-19 @ 15:59:19
URL: http://tinkerbella.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0