Närbild

Haha, hitta en söt och enligt mig en väldigt rolig närbild på Spicy. Sen hitta jag även lite andra bilder som jag kände för att lägga in, bl.a den andra och tredje bilden i detta inlägget :) inte helt omöjligt om det kommer in fler bilder imorgon, hitta som sagt en del som var riktigt söta faktiskt :)

Dessa tre bilderna tog jag förra året med kompaktkameran :)

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W

Blir nog att jag lägger in fler bilder imorgon på Spicy som sagt. Kanske ska fråga er ifall ni vill se fler bilder, eller är det kanske något annat ni vill se mer av? säg till isåfall :) nu det senaste har det t.ex inte blivit många bilder på Millie här i bloggen, kanske vill ni se fler bilder på Millie? Det är inte alltid lätt att fota Millie, hon är inte den som älskar att stå framför kameran precis, men med en frolic framför henne så går det mycket bättre kan jag säga, fast hon dreglar som bara den så fort hon ser en frolic (behöver jag säga att hon älskar frolic? ;p) vilket några av er kanske har sett på någon bild ;)

Hoppas ni har haft en riktigt bra dag. Nu tänke jag kila men vi hörs. Ciao!



Kommentarer
Lina

Så himla söt!

2009-10-07 @ 22:48:26
URL: http://www.sheltietassar.webs.com
L i n n e a s b l o g g ♥

söt vovve! :)

2009-10-07 @ 22:54:16
URL: http://linnealindblad.blogg.se/
Hannah & fjärilshundarna

Jättesöta närbilder på Spicy! :D <3 Hon är så himla söt! <3



Jag tycker att du blandar dina bilder bra så jag tycker faktiskt inte att det är något mera som saknas måste jag säga! <3

Fast som du sa kanske några bilder på Millie, det är alltid roligt att se sötnosen Millie! :) Haha, såklart att man dreglar när det vankas frolic! ;D Hon är ju för söt hon. <3



Tack så jättemycket för alla dina kommentarer Sanna, blir så glad! :D Svarar på de senare, hoppas det är okej! (L)

Puss, ha det bäst!

2009-10-08 @ 16:58:10
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0