Närbild på Millie

Som jag sa i förra inlägget så trodde jag ju att jag skulle lägga in även en bild på Millie i både färg & svartvitt, och det är just vad jag hade tänkt att göra nu :)

Jag gillar båda bilderna, speciellt när det speglar sig så mycket i Millies öga :) Men den bilden med färg gillar jag nog något mer, tycker det var så härliga färger. Men vilken är eran favorit? :)

Foto: Sanna W

Foto: Sanna W

Nu hade jag tänkt att stänga av datorn och istället ta en sväng ut med hundarna, vädret är ju inte sådär jättelockande, men det blir alltid roligare att gå ut när man har vovvarna som sällskap :)

Ha det bra!



Kommentarer
I S A B E L L A

SVAR: Visst var det! Var inne på gina idag, hittade bara en sak av de sakerna ;O Men köpte inte den, utan andra saker haha xD.

2009-10-26 @ 22:29:33
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Hannah & fjärilshundarna

Oooooh, denna bild är så otroligt fin! Älskar verkligen speglingen i hennes öga där, så vackert! :D <3 Min favorit måste nog vara färg, hihi. ;) Älskar ju grönt också & denna bild var så grön & fin i färg! ;D <3



Pussss

2009-10-29 @ 20:24:54
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0