Några bilder från dagen :)

Det har vart väldigt kyligt ute idag men riktigt underbart väder ändå! solen har vart framme och det har vart ett perfekt fotoväder. Så jag Kristin & Alice tog med oss kamerorna ut och fotograferade en massa bilder, gick ner till stranden som ni ser, så himla vacker solnedgång, inte sant? :)

Man märker verkligen att hösten är här, ja ni ser ju själva vilka härliga färger löven har just nu :)

Foto: Sanna W
Alice & Kristin :)

Foto: Sanna W
Jag själv. Kristin är fotograf till denna bild :) 


Foto: Sanna W

Foto: Sanna W

Foto: Sanna W

Foto: Sanna W

Foto: Sanna W

Ja, det var dom bilderna jag hade att bjuda på nu, hoppas ni gillar dom. :) Det har vart dåligt med nya bilder i bloggen nu det senaste, har liksom lagt in lite äldre bilder, vilket beror på att jag tyvärr inte har fotograferat mycket nu när jag inte har mitt macro objektiv (eftersom det är det objektivet jag fotar absolut mest med. Hoppas att jag får tillbaka det från lagningen snart, dom sa att det skulle ta minst två veckor och på denna måndagen som kommer var det fyra veckorsen vi lämnade in objektivet, så snart borde det väl ändå komma hoppas jag..) har blivit alldeles för dåligt med det.. måste erkänna att jag inte heller har haft mycket tid över för det heller.

Men nu har jag inte så mycket mer att säga, ska försöka att komma i säng snart, brukar alltid bli så sent annars.
Men vi hörs väl imorgon antar jag :) Hoppas ni har haft en bra dag allihopa. Gó natt!

Ps. tack för era kommentarer
:) svarar på dom så fort som möjligt! Ds.



Kommentarer
Anonym

Superfina bilder! Ja hösten är här, brrr...



Hoppas ni får en trevlig fredag imorgon ! Ska ni hitta på något speciellt? :)



Kramar

2009-10-15 @ 22:15:48
Louise

Jättefina bilder!:D

2009-10-16 @ 18:49:39
URL: http://hundfart.se
Sanna

Sv till Anonym: Vem är det föresten? Sofia kanske? :) ;) gissar på det, hehe ;D



Tack tack, hoppas ni också får en trevlig fredag och helg! :) Imorgon har jag handbollsmatch, sen efter det så är det KM i agility för mig och Spicy :D skoj skoj! sen har jag inte planerat något mer inför helgen, tar den som den kommer :) själv? ska du hitta på något skoj? :)



Kram

2009-10-16 @ 19:47:45
URL: http://ladyinash.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0