Några bilder från dagen med Amanda :)

Förlåt att det tog sån tid, det tog sån himla tid när jag laddade upp bilderna, därför det dröjde innan jag la in de här i bloggen.

Haha, som ni ser så är det ju inte sådär jätte seriösa bilder på mig och Amanda då, men roligt att ha sånna där skoj bilder också tycker jag ;) Bilderna på oss är tagen med Amandas kamera, satte kameran på självutlösare då, vilket ni säket förstår och bilden på Amanda och hennes kamera har jag tagit med min kamera, vilket ni säkert också förstår, men bra att tillägga ändå kanske. ;)

LadyInAsh.blogg.se

Detta är bara några av alla de bilder som vi tog idag :) Om jag inte lägger in någon mer bild i bloggen ikväll, så kommer det fler bilder imorgon. Fotograferade även Millie idag, som jag sa igår skulle jag ju fotografera henne så fort det bara blev något bra fotoväder och det blev det ju idag :D Så ni kan nog vänta er att i alla fall imorgon lägger jag in några bilder på Millie :)


Det har verkligen vart en toppenbra dag idag, väldigt mycket skratt! :D som t.ex när vi filmade oss när vi pratade och sen snabbade upp videoklippet på movie maker, alltid lika kul alltså! man får sån himla rolig röst och det går ju bara inte att hålla sig för skratt, haha ;O låter även väldigt roligt när man saktar ner klippet, som i slow motion. Ja, ni kan ju testa själva ;) Tack för en underbar dag Amanda

Nu måste jag avsluta, måste nog gå upp rätt så tidigt imorgon för jag och mamma ska in till stan och kika lite, vet isåfall inte riktigt hur länge vi är borta, det blir väl ett tag antar jag. Får se om jag hinner uppdatera lite snabbt innan jag åker, annars får det väl bli lite senare då jag kommer hem. Måste öva lite inför provet i bilden som vi har nästan vecka och måste göra lite i tekniken (några frågor) men jag tror allt att jag hinner med att skriva något inlägg :) Hoppas ni har haft en bra dag. Gó natt säger vi nu :)



Kommentarer
Hannah & fjärilshundarna

Haha, vilka söta bilder! :) Väldigt seriösa kan jag hålla med om. ;) Fast visst är det kul att ha sådana bilder också? ;D <3



Måste nog testa det där med videoklippet någongång, lät ju jättekul! :)



Skoj att ni skulle in till stan! Lycka till på provet i bilden nästa vecka i förskott. ;D <3



Puss

2009-10-29 @ 21:45:02
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0