Minns det så väl..

Jag kikade på lite äldre bilder och hittade bl.a denna bilden som jag tog den 16 Maj i år. Vi var på agilitytävling i Kungälv och jag minns den dagen så väl.. :) Vi debuterade i klass 2, fick till ett kanon lopp och kom på en 2:a placering och i agilityklassen) vann vi :D Det var verkligen en lyckad tävlingsdag det! 2 pinnar av två tävlingar, gud va glá jag var då :)

Foto: Sanna W

Det har verkligen gått framåt i år med agilityn och det har flutit på bra. I början av tävlingssäsongen så var vi ju faktiskt i klass 1 i båda klasserna, men nu är vi i hoppklass 3 och i agilityklass 2, en pinne till i agilityn så är vi i 3:an där också! :) Denna tävlingssäsongen har verkligen gått fort, ja det har gått fort överhuvud taget. Vi började ju tävla förra året vilket betyder att nästa år är vår tredje tävlingsäsong! :O tiden går verkligen extremt fort..
men vi har haft riktigt skoj!! :D



Kommentarer
Marina

Hej

Vad roligt att det går bra för er med denna aktivetet. Är det olika klasser då förstår jag.

Är det olika svårighetsgrad på dem agility.



Tack för ditt svar i min gästbok.

Pkej, så det är en systemkamera du har då

Sony alpha 300, är de dyra.



Lycka till med agilityn i framtiden.

Hej hopp.



Ni är alltid välkomna åter till mgi ska ni veta.



Ha en fin höst.

Marina

2009-10-12 @ 17:10:17
URL: http://hem.passagen.se/yamahatjej/
felicia

gillar headern ;) + söt bild ^^

2009-10-12 @ 17:14:48
URL: http://sheira.blogg.se/
nikki

vad har du för intressen?

svar; jag ÄLSKAR att shoppa,vara med vänner & blogga:P sj då ???

2009-10-12 @ 17:22:15
URL: http://nikkikung.blogg.se/
Hannah & fjärilshundarna

Åååh, justja! :D Det var ju då ni fick 2 pinnar på samma tävling! :D Förstår verkligen att du var jätteglad då, det är ju grymt bra alltså!! <3



Ja, det har verkligen flytit på superbra för er, känns som att ni tagit en pinne på varje tävling & ni har verkligen kommit fort upp klasserna & det har verkligen gått kanoon! :D

Ni är så otroligt duktiga! :* Och jag älskar bilden också, såå fina färger! <3

Pussss

2009-10-14 @ 15:21:00
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0