Lite sämre uppdatering..

Tänkte bara uppdatera snabbt och säga att det kommer säkert inte bli någon vidare bra uppdatering i bloggen idag tyvärr, eller kanske inte bara idag, känns som det kommer bli sämre uppdatering nu några dagar framåt, men vi får se hur det blir. Videoklippet har jag börjat lite på men får se när det kommer ut i bloggen, snart hoppas jag :) har inte så mycket tid att fixa med det just nu nämligen, men det kommer när det kommer. :)


Nu ska jag i alla fall till Kristin och träffa Kristin (såklart ;) ) och Alice :) det var ett tagsen vi hann vara alla tre, men nu äntligen! ska bli jätteskoj :D så nu måste jag kila. Men vi hörs. Ha en fortsatt bra dag. Ciao!



Kommentarer
Linnea och CO

allt nästan bra här med, har varit sjuk hela veckan så inte har vi kunnat träna... :P Tränar du fortfarnade handboll och fotboll? :)



kramar :D

2009-10-15 @ 19:34:42
URL: http://www.nogg.se/feluringarna


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0