Om agilityträningen tidigare idag

Hej på er! nu äntligen hade jag tänkt skriva lite om agilityträningen, det tog lite tid men hoppas inte det gör något. Jag var ju som sagt ute och sprang innan, eller jag och Spicy rättare sagt :) sen när jag hade duschat o så så var klockan redan 20:00 och då började ju idol så jag tänkte att jag skriver efter idol istället.

Träningen gick jättebra idag tycker jag :) Det är rätt så ofta så att hon har en jäkla fart i början av träningen sen saktas den snabba farten ner lite grann, lite så var det idag fast hon är fortfarande ändå snabb då men kan liksom vara snabbare om ni förstår hur jag menar ;) så jag tror egentligen att korta och lite fler pass är bättre för Spicy än att köra långa pass, jag försöker köra mer korta och jag tror faktiskt det är bättre när jag tränar Spicy, då kan hon liksom koncentrera sig bättre så jag får helt enkelt köra på korta och lite fler pass.

Träningen gick som sagt väldigt bra, jag tränade lite olika, bl.a en liten mini-bana skulle man väl kunna kalla det, tränade också på slalomen, bl.a det jag tränade på förra gången, då jag liksom stod bakom slalomen och Spicy på andra sidan slalomen och det gick jättebra med det idag också! hon tar rätt ingång varje gång och om jag ska vara helt ärlig så trodde jag inte att just det skulle gå så bra som det gjort nu under träningarna :D (y) tränade även lite på kontaktfälten också, så ja det blev lite olika idag alltså och allt gick väldigt bra måste jag säga så jag är jättenöjd med träningen idag. :)


Visst var det ett tagsen jag la in ett videoklipp här i bloggen på när jag och Spicy tränar? eller det känns i alla fall som det, så jag filmade faktiskt lite av träningen idag och hade tänkt att lägga ut det här i bloggen. :) Jag lägger ju in klippen på photobucket och fixar ihop klippet där (alltså lägger ihop alla klippen till ett klipp om man säger så) och det brukar ju alltid finnas en liten länk ovanför videoklippet som man laddat upp och där står det ju "edit" men den länken finns ju inte kvar :O då kan jag ju inte fixa klippet.. är det kanske något dom gjort om? vet någon något om det? säg gärna till isåfall :) Vilket ni säkert förstår så kan jag ju inte lägga in något videoklipp just nu då, men jag tänkte istället bjuda på tre stycken bilder som jag tog idag. Jag hoppas verkligen att det löser sig det där med videoklippen så jag kan lägga in det, får leta vidare helt enkelt ;)


Foto: Sanna W
 

Foto: Sanna W
Vet att bilderna är lite suddiga, men bjuder på dom ändå! tycker allt att dom var lite söta ;)

Och ser ni att hon har nästan exakt samma uttryck på båda bilderna? ;p


Ha en fortsatt bra kväll allihopa!



Kommentarer
Hannah & fjärilshundarna

Vad roligt att träningen gick jättebra! :D Eller det är ju klart att den gick, nu är ju så duktiga! <3



Vad jobbigt att dem ändrat photobucket så du inte kan ändra videoklippet, det är alltid kul att se när ni tränar/tävlar, så synd att det inte går! :(



Åh, du brukar ju lägga in den där andra bilden när Spicy står på Aet, den bilden är ju så himla grön & somrig (suuperfin) & trodde nästan det var den nu när jag skrollade ner fort men när jag såg dessa var det första jag tänkte; "Guuud vad höstigt det har blivit". ;D Haha, - alla färgerna sen så alla löven på marken.. ;) Jättefina bilder, & supergulligt uttryck på bilderna, så sött! <3



puss!

2009-10-11 @ 00:25:04
URL: http://www.Cayennepeppar.se
sara <3

åååååh! va söööt! mina hundar kör också agility fasst med min syrra: www.elsa94.blogg.se! hihi! jag tränar dom bara hemma!



LOVE!!!

2009-11-04 @ 21:50:52
URL: http://sassamie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0