I like this picture

Gillar faktiskt denna bilden på Spicy väldigt mycket, tycker den är så härlig på något sett :)
Vi var på klubben den dagen, då det var agilitytävlingar och på bilden sitter hon och kollar på när de andra tävlar. ;) Det var ett tagsen jag tog denna bilden nu, 27 Juni 2008 med kompaktkameran då.

Ja, så vad tycker ni om bilden, som vanligt så hoppas jag att ni gillar den :)

Foto: Sanna W

Nu ska jag sätta mig lite med tyskan, gjorde inte något av den innan (hann inte riktigt med då jag skulle på ett litet fotbollsmöte eller vad man ska kalla det, vi i laget samlade ihop oss och pratade lite om hur vi skulle göra med fotbollen nästa och när vi skulle börja träna o så, träningarna kommer börja redan nu snart tror jag det blir, så vi kommer träna inomhus ett tag nu isåfall. Ja, nu fick ni ju även veta lite om fotbollen, hade inte tänkt att jag skulle skriva så mycket om det, men nu blev det så ;) ) men har ändå övat en hel del innan så behöver inte göra sådär jättemycket. :)

Men tänke kila nu. Ha en fortsatt bra kväll allihopa :)



Kommentarer
Hannah & fjärilshundarna

Förstår att du gillar bilden, för vet du vad..? :) Det gör jag ocksååå! ;D Speciellt speglingen i ögat, så fint! <3



Lycka till med tyska läxan bästa bästis! <3



Sv: Så lite så för kommentarerna, & tusen tack själv! :D Får alltid ett leénde på läpparna när jag läser något du skrivit till mig, snällaste du! (L)



Okej, tänkte om det kanske inte alltid var så eftersom jag inte har så bra koll på sånt ännu då jag inte tävlat eller så, men om det nu är så att de sätter idealtiden efter några kört så borde väl inte alla få tidsfel ju? Haha, aja det lät lite konstigt isånnafall! ;D <3



Ja, hoppas också på det! :) Skulle vara så roligt alltså!! <3



Myspys med en promenad! :) Visst är det kallt nu? :O Tänk va kallt det kommer bli sen i vinter, brr! ;P



Okej, då borde objektivet komma när som helst nu ju! :D Vad roligt, ser fram emot macrobilder! ;D Fast alla dina bilder är ju jättefina såklart! (L)

Haha, ja det är så synd om dig som får gå till skolan på fredag medans jag har studiedag! (A)



Ha en fortsatt fin kväll du också, pusspuss!

2009-10-06 @ 21:24:31
URL: http://www.Cayennepeppar.se
daniella

ja :D

2009-10-06 @ 22:36:33
URL: http://daniellalahdo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0