Höstlov! ♥

Åh äntligen, gud va skönt det ska bli med höstlov :D speciellt efter denna jobbiga veckan i skolan. Har haft tre prov, ett i matten, ett i No:n och ett muntligt prov i tyskan, sen var det ju även engelskan (en inlämningsuppgift, eller vad man ska kalla det för) som vi skulle vara klara med idag. Men nu ska jag inte prata om skolan mer, det är bara så himla skönt att denna veckan (eller skolveckan, kanske man ska säga) är över, nu ser jag framemot ett härligt höstlov istället! :)


Bjuder på en bild som jag tog i somras, visst ser det härligt ut? med den alldeles knallblåa himlen och de gröna fina löven
:)

Foto: Sanna W

Vi hörs lite senare, då hade jag tänkt att lägga in lite fler bilder. Håll utkik ifall ni är nyfikna! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0