Hemma från stan

Tjo tjo! :) Nu är jag hemma igen, eller kom hem för en stund sen. Jag och mamma var ju som sagt inne i stan en sväng och kikade lite och jag kom faktiskt hem med en del fina saker, köpte bl.a ett jättefint garn som jag ska ha, för jag ska sticka en halsduk, köpte också ett par leggins, ett par vanliga svarta alltid bra att ha, också fick jag även köpt ett par skor, åh jag älskar verkligen dom skorna, kärlek vid första ögonkastet alltså, haha ;) så ja, det blev en lyckad shoppingdag idag :) (y)


Ska ut en sväng med hundarna nu alldeles strax men vi hörs väl senare. Hej så länge!



Kommentarer
alice

lägg in bilder på det du köpte! ;)

puss

2009-10-10 @ 18:29:11
URL: http://timetodance.devote.se
Hannah & fjärilshundarna

Vad roligt att du ska sticka en halsduk, den blir säkert jättefin! :D <3 Roligt att du även köpte ett bar svarta leggins & ett par skor som du verkligen älskar! ;) Åh, kärlek vid första ögonkastet, sådana möten gillas! :D :D

2009-10-11 @ 00:34:32
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0