Happy halloween!




Haha, hade inga bra idéer om vad jag skulle lägga in för bild eller något, men tillslut gjorde jag bara denna lilla bilden som ni ser här ovan, alltid något ;) Och jag ville ju faktiskt bara önska er en Happy halloween, vilket jag har gjort nu :)


Någon som ska hitta på något speciellt denna halloween kanske?
Själv blir det bara en lugn och mysig hemmakväll :) får se om det kommer något spöke som knackar på på dörren här hemma hos oss, men det händer inte så ofta, men kanske ikväll? det återstår att se.. ;)

Som sagt, ha nu en riktigt bra läskig halloween allihopa ;)



Kommentarer
Hannah & fjärilshundarna

Den där bilden vart ju fin ju! :D (Y) <3 Näe, ska nog inte göra någonting speciellt nu. :/ Men ska se skräckfilmer nu i natt/kväll hade jag tänkt, det är kanske något "speciellt" ? ;) <3



Men jag kan ju komma & knacka på, för jag är ju ett spöke. Typ.. Eller kanske inte... Men spökhundarna då? ;) Haha, vi kan ju försöka springa 48 mil, låter väl som om vi kommer lyckas? ;P



Ha en läskig halloween du också! <3 :) puss, ily

2009-10-31 @ 20:45:33
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0