Handboll snart

Tänkte bara skriva ett snabbt litet inlägg..


Ska snart till handbollen, Alice och hennes pappa kommer och hämtar ungefär 18:15 så måste göra mig iorning nu. Handbollen börjar inte förrän kl 19:00 men ska vara där klockan 18:30 så vi värmer upp o så innan träningen börjar. Ja, det var väl ungefär det jag hade tänkt o säga, juste! en sak till bara. Tack för alla kommentarer, svarar på dom så fort jag hinner :)


Men nu måste jag kila, får se om det blir något mer inlägg ikväll, isåfall hörs vi då. Hej!



Kommentarer
nikki

sv; hihi ja de blev så (:, orka nt göra ett inlägg med alla frågor heheh:$:$ jaha okej, just de jag gillar oxå att fotografera;) vi har en då lite gemensamt:p

2009-10-13 @ 16:55:53
URL: http://nikkikung.blogg.se/
Hannah & fjärilshundarna

Vad skoj med handboll, hoppas du hade roligt! ;D <3 pusselipuss på dig! ;) hihi <3

2009-10-14 @ 15:33:00
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0