Grått & trist..

Det är inte precis det roligaste vädret ute idag.. bara grått & trist och just nu duggar det även lite ute.
Men jag gick ändå ut för att fotografera lite, det kan ju faktiskt bli riktigt läckra bilder på vattendroppar, håller ni inte med? :)

På tal om fotografering, så har mitt macro objektiv inte kommit ännu :o 5 veckor har nu gått sen vi lämnade in objektivet och det skulle ta minst 2 veckor. Det borde komma snart alltså! känns som evigheter sen jag fotade macro, längtar verkligen tills jag får tillbaka objektivet då kommer det säkert komma in fler nya bilder i bloggen, eftersom det är det objektivet jag fotar absolut mest med, älskar ju att fota macro! :)

Här har ni en bild som jag tog när jag var ute och fotograferade innan, hoppas ni gillar den

Foto: Sanna W

Ha en fortsatt bra måndag allihopa! :)



Kommentarer
Nathalie♥

tack :)

2009-10-26 @ 14:42:16
URL: http://torpenbergs.blogg.se/
Hannah

Älskar när det har regnat för då kan man fotografera alla fiiina vattendroppar, det enda positiva med regn(?). ;)



Vad jobbigt att det tagit 5 veckor fast det skulle ta ungefär 2. :/ Så jobbigt när de fördröjs sådär. Jag såg att du hade fått den nu iaf, super ju!



Superfin bild, älskar speglingen i dropparna!! :D

2009-10-29 @ 18:55:04
URL: http://Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0