En liten bilderblogg

Här har ni ännu några bilder tagna med kompaktkameran. Det får bli som en liten mini bilderblogg det här :)

Jag hittade faktiskt en hel del bilder på Spicy som jag tagit tidigare tog t.ex alla dessa bilderna förra året. Tycker faktiskt hon ser riktigt rolig ut på vissa bilder, min lilla sötnos! :) ♥ Tror säkert att jag har någon mer bild som jag kan lägga in, men det kan bli någon annan gång, här har ni i alla fall dessa 6 st bilderna som jag hoppas att ni gillar :)


Någon som kanske har en favorit? min favorit är nog den första bilden, gillar Spicy uttryck
:)

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W 
Hihi nämen vilket sött leende hon fick till där då ;)

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W


Foto: Sanna W

Som sagt, hoppas ni gillar bilderna :D


Nä, nu blev jag så himla sugen på en hallongrotta så ska allt gå och ta en nu, bakade det nyss, gud så gott! :)



Kommentarer
Hannah & fjärilshundarna

Jääättefina bilder Sanna! :) Gillar dem skarpt! <3 Min favorit är nog också den 1a bilden, eller kanske den tredje också, älskar den runda oskärpan i bakgrunden där. (Y) Den sista bilden är också sååå söt! :) Ja, kan nog inte riktigt bestämma vilken min favorit är som du kankse ser. ;D



Åååh, vad gott med hallongrotter! :D

Puss

2009-10-08 @ 18:27:45
URL: http://www.Cayennepeppar.se
Elsa

söta bilder, TACK så mycket för grattiset! :)

2009-10-08 @ 18:57:18
URL: http://elsa94.blogg.se/
L i n n e a s b l o g g ♥

gillar bild nr 4 jättemycket, jättefin uttryck! :D sött

2009-10-08 @ 23:36:41
URL: http://linnealindblad.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0