En bild tagen med mobilen

Faktiskt så gillar jag denna bilden rätt så mycket, visst kvalitén är såklart inte den bästa men har tagit denna bilden med mobilen och jag tycker allt att det blev lite fräckt när solstrålarna kom med på bilden så. :)

Men vad tycker ni? :D

Foto: Sanna W

Funderar på om jag kanske ska ut och träna agility med Spicy nu, tror det blir så det är ju tävling nu på lördag så lite träning skulle inte skada. ;)

Idag är det ju föresten 1a Oktober, är det inte otroligt vad tiden går fort? ;O redan en ny månad.. kändes inte som att det var alls längesen September månad började. Tiden går verkligen ruskigt fort.


Men nu tänkte jag kila, ni får ha en fortsatt bra 1a Oktober allihopa! :)



Kommentarer
Hannah & fjärilshundarna

Jag måste faktiskt säga att jag älskar den där bilden, så himla häftig med solstrålarna & allt! ;O Man får en sån härlig känsla när man tittar på den bilden tycker jag. <3 Grymt fin också för att vara tagen med mobilen! (Y)



Lycka till med agilityträningen & på tävlingen på lördag! :D



Ja, det är otroligt vad tiden går fort alltså! :O Kan inte förstå hur fort tiden egentligen går...

Ha en fortsatt fin 1a oktober du också, puss! ily

2009-10-01 @ 18:10:57
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0