En bild tagen med kompaktkameran

Bjuder på en bild som jag har tagit med kompaktkameran. Vet faktiskt inte riktigt vad jag gillar med bilden, men tycker den är lite fräck sådär ;)

Foto: Sanna W

Har inte mycket att skriva just nu, tänkte bara lägga in någon bild och det fick bli den här, har inte många nya bilder nu när inte mitt macro objektiv funkar.. men som sagt så har jag ju lämnat in det så det ska väl inte ta så jättelångt tid innan jag får tillbaka det hoppas jag, igår var det två veckor sen vi lämnade in det och dom sa att det skulle ta minst två veckor, så snart kommer det väl får man hoppas. :)

Idag har jag ju även haft studiedag, riktigt härligt att bara vara hemma när många andra är i skolan, hehe var jag lite taskig nu kanske? ;) Men nästa gång är det säkert eran tur att ha det. ;p

Var ju på handbollsträning innan också föresten, skoj skoj (y) kom hem ungefär 20:20 så har vart hemma ett tag alltså, men ska ta något att äta nu, havregrynsgröt blir det. :) Så nu tänkte jag avsluta, fick ju ihop lite text i alla fall ser jag nu ;) Om vi inte hörs något mer ikväll så hörs vi ju imorgon. Ciao ciao!



Kommentarer
daniella

;)

2009-10-05 @ 23:04:38
URL: http://daniellalahdo.blogg.se/
Karolina

Hej, villken jätte fin bild !:) Tycker också att den ser häftig ut.



SV: Tack för kommentarerna på hemsidan :) Jag jag vet det där med slalomen att hunden ska gå in från höger men det är så att jag glömmer det typ hela tiden så det är faktist det jag tränar på mest just nu :) Har även laddat upp ett klipp från när vi tränade i dag, kanske inte blev lika bra träning som i går menmen.. tror jag lyckades med ingångarna i slalomen på den filmen :) Vi tränar iafl på det !:)



Kram & hoppas du haft en bra måndag !:)

2009-10-05 @ 23:26:20
URL: http://karrowhh.blogg.se/
Hannah & fjärilshundarna

Den där bilden är så fräck! :D Tycker också om den! :)



Håller tummarna att macro objektivet kommer tillbaka snart, för det är dags snart va? :D



Såklart du inte var taskig, det är du aldrig! <3 ;) Haha, jag har studiedag på freeedag! :D Wiiie, & då är ju du i skolan! (A) thihi



Gott med havregrynsgröt! :) Puss!

2009-10-06 @ 17:41:16
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0