Det funkar inte..

Jag har fortsatt leta om det går att fixa det där med videoklippet, men det går ju inte! ååh jag blir så trött på det just nu.. photobucket som var så bra innan och jättelätt att fixa ihop sånna videoklipp som jag brukar göra och lägga in här i bloggen, men nu verkar det som dom ändrat där. Men dom kan väl inte ha tagit bort så man inte kan fixa videoklippen? :O tråkigt ju.. jag som ville bjuda er på ett videoklipp, men det går ju inte nu..


Jag orkar inte leta mer ikväll.. får se om jag får reda på hur man gör någon annan gång, jag hoppas det!


Ursäkta att det blev ett tråkigt och kanske lite surt (eller vad man ska säga) inlägg, men blir som sagt så trött på det där med photobucket.. men slut pratat om det, nu önskar jag er en riktigt trevlig helg! :) någon som kanske ska hitta på något skoj? :D



Kommentarer
Elsa

jag gör om dem i movie maker, sen lägger jag på youtube... du kanske ska testa det? håller med om att photobucket är lättare- men om det krånglar så.. :S

2009-10-10 @ 06:44:25
URL: http://elsa94.blogg.se/
Hannah & fjärilshundarna

Gud så tråkigt. ;O Dem kan väl inte ha tagit bort det där man fixar? Så dåligt i så fall! :/ Hoppas verkligen du hittar något annat program eller att det löser sig & photobucket börjar fungera igen. <3



Nu ska jag väl inte göra så mycket mera än att blogga klart, kommentera dina underbara blogginlägg & sedan sova. ;) Hihi, PUSS! <3

2009-10-11 @ 00:28:54
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0