Dålig uppdatering

Förlåt för dålig uppdatering.. men har knappt vart hemma något idag, direkt efter skolan åkte jag och mamma in en sväng till Varberg, kikade nämligen efter en vinterjacka till mig, det blev ingen köpt men hitta en som jag gillade så jag tror att det blir den i alla fall. ;) Storleken fanns inte kvar i den färgen som jag ville ha, men mamma ringe till ett annat ställe där rätt storlek och rätt färg fanns så nu har dom lagt undan den till mig. :) Juste, höll på att glömma, jag fick ju faktiskt också köpt en söt rosa liten kofta, eller vad man ska kalla det för, har inte alls mycket rosa så det var ju lite kul att jag hitta det idag, säkert fint till ett par leggins eller något sånt. :) Vi fikade även på Espresso house, en vaniljlatte och en cheesecake blev det, riktigt smarrigt! :)

Som sagt så har jag nästan inte vart hemma något idag, kom hem ungefär klockan 19:00 så just därför det inte blivit något bra uppdatering idag. Vet inte om jag kommer hinna att uppdatera så mycket i helgen, imorgon är det handbollsmatch för mig och efter det är det KM i agility som jag och Spicy ska vara med på :) sen måste jag också gör matte och No, har prov nästa vecka.. så jag får se hur uppdateringen blir. Ni kanske undrar när jag hade tänkt att lägga in videoklippet, jag vet själv inte när det blir, det går lite segt med det just nu, är inte så bra på det programet, men jag gör mitt bästa så får vi se när jag hinner fortsätta med det och när jag hinner lägga in det här i bloggen :) Nu har ni kanske i alla fall något att se fram emot? ;)

Men nu måste jag kila. Idol börjar ju! ha en fortsatt bra kväll, ciao! :)



Kommentarer
Karolina

Lycka till på handbolls matchen & agility tävlingen. :) Vad roligt att du spelar handboll, har själv spelat det i 6 år men har nu slutat eftersom det blev lite för mycket med skolan & läxor & sånt.



Sv: Tack, vad glad jag blir. :)

2009-10-16 @ 22:46:48
URL: http://karrowhh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0