Ahlgrens bilar!

Sitter här och äter ahlgrens bilar, intressant att veta? :) det är i alla fall sjukt gott och jag sitter typ och vräker i mig, haha ;D hur nyttig får man vá egentligen? åt ju bl.a naturgodis innan också (vilket kanske är lite nyttigare då men..) ;) nä, men det är ju faktiskt lördag, då får man faktiskt vara onyttig



Hitta även en söt bild från google som matchar till detta inlägget ;)

Haha, ursäkta att detta inlägget blev så tråkigt, men ibland behöver man bara skriva av sig lite vilket jag behövde just nu



Kommentarer
Elsa

okej, låter bra :)

hoppas på att filmerna från idag inte tar för lång tid att få tag på. filmerna från uppflyttningen har jag fortfarande inte fått.. :(

nu ska jag sova

god natt :)

2009-10-10 @ 23:18:17
URL: http://elsa94.blogg.se/
Hannah & fjärilshundarna

Såklart det är intressant att veta vad den bästaste håller på med! ;D <3 Åh, ahlgrens bilar det är gott det! :D <3



Jaa, det är faktiskt lördag (eller faktiskt inte, inte längre i alla fall) så det är ju klaaart att man får äta godis, det hör ju till! :D Och inlägget blev inte alls tråkigt, det blir inget du skriver, så de så! <3



Puss

2009-10-11 @ 00:38:52
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0