14 st bilder på Millie

Sådär ja, här har ni bilderna på Millie som jag skulle visa för er

Skriv gärna en kommentarer om vad ni tycker om bilderna
:)

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W 
Godis på nosen - är Millie jätteduktig på. Man sätter bara en godis på nosen, sen när man säger varsågod så "kastar" hon upp den i luften och fångar godisen :)

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W  

Foto: Sanna W

Nä, nu måste jag bara stänga av datorn och gå ut i det underbara vädret!
Måste ju passa på att fotografera nu när solen skiner och det är alldeles klar blå himmel och nu när jag fått tillbaka mitt macro objektiv! :)

Ha en fortsatt bra dag allihopa. Ciao!



Kommentarer
Karolina

Jätte söta bilder :) Så söt hon är, Millie !<3

Gillar särskillt den 3:e, 6:e & 7:e, gillar färgerna i dom. :) Men alla är jätte fina. :)

2009-10-29 @ 19:37:13
URL: http://karrowhh.blogg.se/
Maja <3

sötnos !! <3 tränar du någon hundsport ? i sånna fall vad?

2009-10-30 @ 08:45:20
URL: http://majazoro.blogg.se/
Hannah & fjärilshundarna

Så himla fina bilder på sötaste Millie vanillie! ;D Gillar den starkt!! Jätteroligt att se flera bilder på Millie också tycker jag. :) Hon är så söt! <3 Den runda oskärpan i bilderna är jättefin också! (:



Millie är jätteduktig på att ha godis på nosen! (Y) Ser så gulligt ut! :D



Puss

2009-10-31 @ 14:47:22
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0