Varmaste dagen hittills?

Varmaste dagen hittills? ja, så måste det vara! det var 27 grader i skuggan när jag kollade på termometern idag, vad var det då inte i solen? :O

Idag konfirmerades min kompis Alice, grattis! :) så tidigare idag, var vi och kollade på Alice och alla de andra konfirmanderna. Skojskoj (y) efter den trevliga konfirmationen bjöds det på supergod mat & fika hos Alice (tack så jättemycket) :) det har verkligen vart en helt toppen dag! kameran har vart med mig hela dagen, så en hel del bilder har det blivit, så några tänkte jag visa här i bloggen, vilket jag tänkte göra nu ;)




en av de goda tårtorna, och till de blev det jordgubbar, mums! :D (y)













Detta var alltså några bilder från dagen idag, tog självklart bilder på alla konfirmander, men vill liksom inte lägga ut det bilderna utan lov, ja ni förstår vad jag menar. Var nere vid stranden ikväll också och tog bilder där, men jag tror jag väntar med dom bilderna och lägger in dom imorgon istället, något att se fram emot kanske? :D

Tack för alla de fina kommentarerna jag får av er, vissa har jag inte hunnit svara på hinner nog inte göra det nu heller tyvärr.. men imorgon, då ska jag göra det! :)

Hoppas ni har haft en riktigt bra dag, det har vi :D



Kommentarer
Emelie

Ja idag har det varit VARMT! Personligen var jag vid havet hela dagen.

Fina bilder! :D

Kram

2009-05-30 @ 23:02:57
URL: http://www.hundliv.webb.se
HANNAH - cayennepeppar.se

Ja, det var verkligen varmt i förrigår! :o Måste nästan ha varit den varmaste dagen hittills du! ;P Vad roligt att din kompis konfirmerades, jättehärliga & fina bilder därifrån! :D



Puss, ily. <3

2009-06-01 @ 13:38:09
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0