Prao veckan närmar sig..

Prao veckan närmar sig, nästa vecka på måndag, tisdag & onsdag har vi prao. Jag har mest funderat på att praoa på någon fotoaffär eller hos någon fotograf eller något likande (visst, man kan nog inte få göra så mycket, men kan lär sig säkert mycket om fotografering) Så idag (var lite sent ute) åkte jag och mamma för att kolla om jag kunde praoa på det stället som vi hade tänk. Hon var fotograf hon som jobbade där och hade då en fotostudio :) men tyvärr gick det inte, för dom hade så mycket just nu. Men någon annan gång då vi har prao, så kanske att det kan gå då istället :) hon sa att elever från ljud & bild skolan hade varit där. Kanske att ljud & bild skolan är något som jag ska gå på sen? :D vem vet?

Nu blev det ju tyvärr inte att jag ska praoa med något inom foto, det får nog bli på dagis eller nått liknande. Tror inte att jag hittar något annat ;O men det ska säkert blir bra, det kommer ju fler prao perioder som tur är :)



Tränade även agility med Spicy innan, har inte mycket mer att säga om det än att det gick riktigt bra :) på lördag är det vår första tävling i klass 2! (hoppklassen) och för att vinna pinne i klass 2 måste man placera sig bland de 3 bästa (och som vanligt då komma felfritt in i mål) när jag och Spicy vunnit våra pinnar (i klass 1 då) har vi kommit på placering 1 eller 2 :) och det är jag riktigt nöjd med. Men i klass 2 blir banorna svårare, med lite mer fällor o sånt antar jag och det ska bli riktigit skoj faktiskt, med lite svårare banor ;P

Ha nu en fortsatt trevlig kväll! Kram


Kommentarer
Hannah :)

Hihi, varsågod för kommentarerna & tack själv! <3 Hihi, kunde inte låna Breaking Dawn (-varken på engelska eller svenska) för min kompis läser den engelska & hennes syster den svenska så jag får vänta. x) Ska läsa Twilight (första boken) på engelska nu istället. :D



Haha, aa prenumererar på ganska många bloggar, men nu har jag kollat igenom alla 270 inlägg som var där. ;) Hehe.

Okej, trodde inte det stod någonstans vart tävlingen var? :) Men det kanske det gjorde? ;D Kul att den är i Kungälv iaf! Hoppas dom inte har några klumpiga däck där, fast eftersom du & Spicy tränat så mycket så kanske hon skulle klara det? :D Jo, det tror jag hon skulle ! <3



Synd att du inte kunde praoa hos någon fotograf, hoppas det går nästa gång! <3 Det kanske blir kul att praoa på något dagis ändå? ;) Får hoppas på det du. <3

Idag har jag inte heller hittat på så mycket, läst (som du kanske visste, hihi), fotograferat, varit ute med hundarna, bloggat, inte så mkt mera faktiskt. :)

Vart ska du imorgon? :D Eftersom du ska ha matsäck menar jag. <3 :D



Jättefin bild bästa bästis, gillar den! <3 Puss, looove you. Godnatt!

2009-05-13 @ 23:03:13
URL: http://www.Cayennepeppar.se
ullis & wilma

Ni kommer vara uppe i klass 3 innan detta året är slut, haha det lovar jag er! Sen blir ni AGchampions också! Inom 2-3 år är ni champions, i PROMISE you ! För om ni har kommit 1 -2 när ni fått pinnar, haha då kommer ni göra det med nu :D ja klass 2 banor är faktiskt roligast tycker jag! Inte för lätta, inte för svåra.. lagom helt enkelt : D haha <3 :D Jag brukar träna på klass 2 / klass 3 banor för då klarar man dom oftast på tävling sen,! :) haha, det är ju smart :P . men nin kommer klara dom, så galant så, det looovar jag er! Ni är så duktiga ! :D<3 Grymmast! Så snabba och hindersäker, jappjapp, bäst på agility helt enkelt :P ( till skillnad från en viss lagottodam som bor här i huset ;P haha)



ha det underbart! kram!

2009-05-14 @ 17:44:45
URL: http://lagotto-romagnolo.se
Hannah :)

Tack så mycket bästa bästis! :) Kuligt att du gillade bilderna. <3 Hihi, ja. Molnet tyckte jag också liknade en gubbe, när du sa det! :D Det ser ju precis ut som en gubbe. Haha! :) Tänkte inte på det när jag tog bilden. :P



Haha, ja tråkigt är det! :/ Haha, & min kompis glömde visst boken hemma idag som hon skulle ta med. Så får vänta tills imorgon. ;) <3 Visst har du inte läst någon av dom böckerna? Det tycker jag du borde, dom är så bra! ;D <3



Okej, hittade nämligen inte att det stod att tävlingen var i Kungälv, fast kanske glömt att jag har läst det? Du kanske skrev det? Hihi! <3 Lycka till på den! Ska ni kanske filma denna gång? Skulle vara kul att se! :)

Lycka till nästa helg på tävlingen i Falkenberg också! <333



Håller tummarna att du kan praoa hos den där fotografen nästa gång då. Vad bra att hon verkade så bra & snäll! (Y) Vad hon för fotograf (t.exnatur-, studiofotograf? osv.), fast det kanske du inte vet? :)

2009-05-14 @ 20:12:03
URL: http://www.Cayennepeppar.se
Hannah :)

Ops. Nu råkade jag klicka på enter innan jag var klar... :/ Men men! <3 Fortsätter här då. xD



...: Ja, jag tror också det blir skojigt att praoa på dagis. :) Min mamma jobbar ju på dagis så jag brukar vara där ibland, fast nu jobbar hon på syskon (lite större barn, tror det är 3-5 åringar) innan jobbade hon på småbarn 1-3 åringar. ;)

Haha ja, alla mindre barn är så söta! :D Ska du praoa hos lite mindre barn då (typ 1-3 åringar)? :)



Hoppas du har haft en underbar dag. Saknar diig! <3

PUSS, loove you too!

2009-05-14 @ 20:15:14
URL: http://www.Cayennepeppar.se
Ullis

Dom "svårare" ekipagen, är ju ni! Ni flyttas ju upp för att ni blir bättre, ni är ju inte i klass I nivå längre! Övriga ekipage är ju på samma nivå som du, dom tävlar ju i samma klass ju ! :D klart ni kommer lbi Agchampions, 3 Cert i klass 3 och ni är fixade o klara ;D det fixar ni om 2-3 år, var så säker! :D<3 klart jag tror på det!

haha <3 ne, min lagottodam är tyvärr lite seg av seg just nu, hon har ganska dålig kondis. men det blir ju bara bättre <3 lite duktig är hon kanske ;)haha, tack för att du tyckte det, så snällt sagt! :)



nu ska jag soova.. ;P ha det fint, hej! kram!

2009-05-14 @ 22:47:03
URL: http://lagotto-romagnolo.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0